helg.

helgen kommer lite för tidigt o det tackar jag för.
särskilt efter att hela dagen gått ute på lagret o frusit.
brr.

så idag är det lite fredag för mej.
tänkte (igår) att jag skulle ut o springa idag men... känns som på sin höjd blir det en promenad.
ledig imon så jag har ju hela dagen på mej.

ikväll blir det pasta me kycklng bacon o marinerad vitlök.





sugen på o köpa lite mousserande med.
för  fira hälsan o kärleken.

tim o jag har nästan alltid nytändning. eller vad man säger.
men efter incideneten på hög höjd så... har vi nu en stor nytändning.
sambo är nog det bästa man kan va.

tittar reda på nya resor av olika slag.
mer snö vore sjysst...

men lite sol vore ju inte äckligt heller.
en helg i barcelona.
tex.

me tapas o cava.



såhär gött kan de va.





men sommaren kommer tillbaka.

nu ska vi handla o sånt.

tjatja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0