home alone.

boooring.
ska väl ta mej ur soffan (har suuttit här länge nu. som sagt,. blir så himla slö efter jobbet)
o tim tränar.
boooring.
men gå en promenad. handla. spenat o rökt lax.
städa lite.duscha.
stuva spenat o koka ägg. (yes, det blev jag sugen på. lite såld på spenat. då blir man stark.även)

även om jag för tillfället känner mej lite sliten., fortfarand elite ont i knät.
why why?
o ont i ena axeln.
damn it.
men jag tror inte min kropp har vant sej vid tre pump pass i veckan än.
det sliter nog lite...

imon ska vi till oskarshamn.
sovmorgon (en timme iaf), inget blåställ o jag slipper industrigolvet hela dagen.
tjohoo för studiebesök!

nu hoppas jag på att sara kan byta lördag me mej.
så att jag äntligen kan få se laleh!

då vet du att jag finns
att jag finns kvar hos dig
trots att jag alltid springer
jag är där du hör mig
och om du inte hör mig
om du inte gör
ska jag sjunga för dig
precis så du hör

jag älskar dig
så högt så du hör
det är så



 ja herregud. va glad jag är för tim.



o att jag ska få se laleh.




au revoir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0