nya ögon.

för första gången i mitt liv kan jag nog kalla mej själv skärrad.
lite i obalans o överbeskyddande o orolig.

efter ett otäckt slut på en i övrigt finfin vecka, så känner jag mej.... sårbar.


men. vi anlände til frankrikes strålande sol. o jag tänkte yes box.
solen skiner alltid i alperna.
tji fick jag för efter en solig skiddag blåste det storm o hela berget va avstängt.
man kan sysselsätta sej ändå o på tisdan var det dags igen.
den här gången me indelade grupper.
jag hamnade i expert vilket va ganska roligt.
förutom att det va jag i fem fransoser o min fraska är långt ifrån flytande så superkul va det inte.
sjysst åkning dock. men blåsten gjorde sklart backarna ganska hårda o efter förra årets gigantiska snöfall har jag blivit lite kräsen. guiden va iaf sjukt sjukt bra o vi fick ändå sjyssta åk.
efter två dagar med dom fixade tim in mej ihop med deras skidgrupp.


kabinlift me kusin emma





tim leker i pudret sista dan.




jag peter o linus utanför ucpa centret.



men ärligt talat. klockan är mkt o fortfarande börjar kag tidigt om morgonen.
men lite kurs imon o lediga (typ) på fredag gör att det käns lite som semester fortfarande.
återkommer imorgon.

bonne nuit!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0