snabbis.

ok. antar idas utmaning.

som då är som följer:

Gå in i din bildmapp:

· Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
· Visa bilden på bloggen och skriv något om den.· Bjud in sex nya bloggpersoner att vara med på utmaningen.
· Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade.





åh va himla passande att bilden blev en på mej. när jag äter. i ett annat land.
detta är då på skid/fest/alltmöjigt semestern förra året i USA/canada. just detta är seattle.

då ska vi se.

sandra


åsa

sen vet jag inte vilka mer jag ska ta.... det frå bli ni!

ikväll ska jag till mor o far på middag.
inte träffat dom på en månad eller så.
på tiden alltså.
ska nog städa lkite först.
o hämta tvätten.

tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0