tötider.

minsann töar det.
regnar o blåser  o nä. det blir ingen löpning idag.
längtar som en tok till ljumma kvällar i t shirt o tajts.
ingen mössa vantar eller reflexväst.

tjoho för studiebesök som sagt. o imon är det redan fredag.
det går undan när man får avbrott mitt i veckan.
scania va stort me mkt robotar. o jag som inte är nåt tekniksnille kan inte riktigt fatta att det kan funka.

pump igår. åsa är sjuk så igen fick jag stå på tre pallar hög bräda.
jag fick galet goda bullar för besväret så det va sjukt värt det!
det onda i axeln går inte riktigt över är det värsta.
men jag väntar ut det.

snart ska jag duscha o så.
ska faktiskt "ut" ikväll.
so to say.
blues på kulturhuset.
sist va trevligt men jag blir ju så trött.
men som sagt. imon är det fredag med fika o bästa träningspasset på veckan.
för sen får man åka hem o underbar fredasmiddagsölsmys.

bolis gav mej ledigt.
så jag är sjukt nöjd.
just det.
biljetter ska bokas.

trevlig torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0