utsövd.

tim tyckte jag va galern som gick upp samtidigt som honom.
halv nio.
är inte tidigt.
om klockan vanligtvis ringer kl 05.00 så är halv nio sovmorgon.
det är olika.

nu ska jag sluta dega framför datorn.
städa lite.
gå eller springa en runda. (just nu lutar det åt att gå. jag vill ha vår att springa i!)
handla.
ha pumppass kl 16.30.
äta.

o imn ska jga upp igen för att åka till vetlanda för att... just det. ha pumppass.
men eftersom jag i onsdas va så svag så jag va tvungen att plocka av på rygglåten (katrastrof!) så kanske det är bra me lite intensiva dagar så jag kommer tillbaks till den arbetshäst jag är. (enligt svärmor. haha)

nähä. disk o dammsuga.
till tonerna av kings of leon.

men först.
måste jag nog kolla om det finn några sjyssta flygbiljetter till barcelona....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0