valentine.

tim jobbade idag.
så jag gav upp hoppet om o få ngn alla hjärtans dag present.
jag köpte n till mej själv när jag nte kunde låta bli att gå lite i gallerian efter pumppasset i morse (jodå vi kör hårt denna veckan).

en ros till tim o en liten söt ask me fyra chkladpraliner för 40 spänn.
dom måste va hiskligt goda.
har dock inte smakat än om tim mot förmodan skulle vilja ha.
o äta själv är heller ingen hit.

så har jag även shoppat lite kläder.
det va längesen.
så längesen att jag inte ens har ångest som jag brukar ha.
o jag borde ha råd.
jag har för tjyven två (tre) jobb.

men idag känns det bra.
plus att allt va billigt o massproducerat.
där är ju bara det första ngt positvit.

åsa o jag träffade viktor o fiskargänget när vi gick runt sjön innan.
oh my va fulla dom va.
eller så va vi oerhört nyktra.

nu har jag målat naglarna o piffat lite.
det var nog en månad se jag kände mej såhär hel o ren o fräsch i fin senast.
men om man får tro kort som tas på mej så är nog faktum att ajg bir fulare för varje år.
det får jag tugga i mej o göra det bästa av.

träna o måla naglarna.

så vad som händer ikväll vet jag ej.
börjar såklart bli hungrig igen.
åka o käka nånstans vore revligt men ända til jkpg.
nja.

fast det finns ju restos på närmre håll.
nu kommer tim ut ur duschen så vi får diskutera saken.
jag sk även fixa lte aceton för som vanligt är halva fingrarna fulla me nagellack.
det där me vänsterhanden är svår.

tjatja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0