vintersjuka

solen skiner nånstans. det förstår jag ju.
det gör den alltid.
men det är tusan inte här.
men tänk då när våren väl kommer.


så.. det här me skidguide va en galer bra idé.
när jg slap åka me min egna.
jag är inte s bra på o kallprata i vanliga fall.
o inte blir det bättre när man förväntas göra den en francais.

o får jag åka bräda en vecka om året så vil jag inte harva 1 80is.
fast jag borde borde lätt kunna sätta en.
blir det en resa till i vår (vilket ajg innerligt vill o hoppas) då ska jag nöta sånt. samt lära mej åka skidor igen.
jag blev sugen!

det är iaf nåt alldeles speciellt dety där.
me att åka nerför på snö.

min förhoppning o att få återse kära meribel grusades då det blåste så mkt att topplkftarna över gränserna inte va öppna.
kanske lika  bra. nostalgisk som jag är.


igår fjäskade jag til mej raggmunk till middag. (tim äter det ofta så han är lite trött på at)
men shit va jag gillar det.
många blev det så jag åt till lunch plus att det finns tills ikväll.

idag hade vi brandutbildning på jobbtet.
så 9-14 slapp vi jobba.
dödsvärt!

o bussresan på 30 timmar va jag nästan lite nervös för.
men det gick verkligen över förväntan.

så som sagt.... en liten tripp till vore inte fel.

nu ska jag försöka ladda för min o viktors löprunda.
om jag pallar springa ute eller om det blir på gymmet.
fast då vet jag att jag tröttnar alldeles för snabbt.

tjatja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0