ett två ett två

lördag.
men ingen slapp helgdag inte.
onej. kvart över tio va vi på plats i vetladna för en timmes bodypump.
vi dvs jag o tim numer.
för jag han har lagt "kärringjympa" attityden på hyllan o insett att det är är nåt helt annat.
efter förra passet, då han körde me samma vikter som jag, hada han ont i en vecka.
idag plockade han av en del.
hehe.

o när han sen åkte på fotbollsträning o jag inte hade något bättre för mej, stack jag ut o sprnag en runda.
varit sugen länge, men det kalla vädret det senaste har hållit mej inne.
lite halt idag men det gick.
sakta o säkert.

premiärturen också för nya lilla apple mojängen i skon.
så jag vet att
distance: 9.8 km
speed. blabla. va de nu va
time: 51. nånting
o calories: 662.

ganska coolt ändå.
rätt nöjd nu ändå. snart runda till konsum för inhandling av mat.
o sen vidare till åsa där vinet nog kommer slå rätt hårt idag.
va det känns.

igår va det mastodont jobbar dag.
alack o bolis.
efter en öl hemma blev jag fnissig.
yttre omständigheter påverkar det där helt klart.

i tisdas va vi i hestra.
jag tänker varej gång:
det kanske intye är så dåligt.
det blir nog skoj.
o sen när jag kommer dit:
ska aldrig mer åka hit!

men visst det var rätt kul o åka lite. men knappt lönt o åka bil en o en halv timme för det.
speciellt inte när alla backar inte va öppna.






tim knäpper på brädan.




o äta bör man mellan varven.

jaja.


mitt hår ska klippas på torsdag.  det lär bli veckans höjdpunkt. jag väntar alldeles för länge. varje gång.
nu ska det av av av.

o jag vill ha mat ,mat mat.

tjatja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0