rutiner

inte mkt händer här.
jag gör.. fyra saker.
sover jobbar äter o tränar.

av vilket jag gillar tre. det är ju inte så illa?
jag akn dock inte göra någn rangordnig på dessa tre.
fast.
sova o äta måste väl gå före. knappt.
man kan ju faktiskt leva utan o träna. (bara mkt sämre)
fast inte lika illa som om man inte sover eller äter.
även om träningen just nu är  ungefär som o äta o sova.

jag är ju numer instruktör o jag har kommit in i det.
är inte längre nervös utan mer taggad o tycker det är jäkligt skoj!
igår va min ena bror (som har kommit hem från tjockislandet i väst) o mor me.
en andra brodern va lite sjuklig så han stannde här o spelade rockband istället.

igår va det äntlkigen fredag. efter en lång tyst vecka.
två st sjuka så bara jag o polacker kvar.
o konversationerna med dom begränsas till att tala om antalet profiler som ska plockas.
fy fan va långt ner på samhällsstegen jag är.

så tankar har börjat gro. som dom hela tiden gör.
industrijobb förstör själen.
till hösten ska det hända nåt.


igår va det full fart. jobb. städa lite. träna. snabbt till bolis o konsum o hem.
 sen kom åsa buffy o charlotte i nämd ordning.
henrik o viktor o viktor o tim höll sej framför tvn.

vi hade iaf en trevlig förfest (fest kan man väl säga för det blev ingen fest efter förfesten så då kan man väl inte kalla det förfest?)
festen skulle bli på hotellet där the endelss grace spelade.
o ja. vi gick dit. men vände lika snabbt. förutom charlotte. vad jag vet? =)
jag  va inte på g plus att bolis väntade kl tio i morse.
o den tiden är förbi då jag kan dricka stora mängder alkohol kvällen innna o sen jobba utan större problem dagen efter.
alltså va jag hemmma igen halv tolv.

vi fick skjuss av lacke. för att tim släppte före honom i jackkön.
det lönar sej att va snäll ibland.

nu ska jag duscha sen ska vi handla lite mat.
ikväll vill jag spela spel.

snart är det måndag men det är inte så illa den här gången.
fyra dagars jobb sen är det frankrike som gäller.
o jag önskkar såklart att de va för mkt längre än bara en vecka.


tjattja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0