skärpning, panman!

4 veckor på dagen sedn jga senast skrev en rad.
jag har absolut inget att skylla på.

o det blir nog ingen långvarig comeback då jag är rätt hungrig efter min o åsas (faktiskt) ordentliga gymvisit innan. ganska tungt lyfte vi. o det har sin charm!
men hungrig blir man o snart kommer fotbollspelan hem.
då blir de "pot au feu". som låter sjukt mkt konstigare än vad det är. typ köttsoppa fast me korv.
o lite mer gryta än korv.
fast egentligen.
vem bryr sej?

iaf.
om jagh ska börja där jag slutade så gick tåget till sthlm för min del.
tre dagar spenderades på medley me tio andra samt vår grymt snygga utbildare fredrik.
 på söndan jag  gick nöjd o belåten därifrån som bodypumpinstruktör med lite träningsvärk.

o nästa fredag ... om två veckor startar min nya karriär. så att säga.

annars befinner jag mej fortfarande på bottenskiktet i samhället.
industri industri. ta dej i röven.

tre veckors ledigt har varit guldguldguld.

julen gillar jag o nyår va fantastiskt trevligt i jönköping hos pär o susanne me massa mat. (djur!) o dricka hit o dit



matbord.



dansloft. susanne joanna o jag.




grabbarna funderar hårt på vilken hemlighet som hör till vilken tjej.



tolvslag. peter, tim o jag.

nu mat. äntligen!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0