vt

jaha.
då har jag kollat inte vädret o snöförhållandet på berget där kommande vecka ska spenderas.
ser bra ut.
snöat.
så nu är det som följer.
dal: 130 cm 
topp:160 cm.

inte fy skam alltså.
- 5 au sommet
- 2 au vallée.

ca marche.

o med endast en dag kvar på industrins hårda golv så känns livet lite mer spännande än det har gjort det senaste... hm. länge.
kanske dgas att böja packa lite smått inna det är dags för änu ett svettigt pumppasss.
vilket jag längtar till för jämnan.
inte tränat sen i söndas (inte pump iaf)  o det känns som längesen nu.
fredag söndag blir ganska tajt.
men hälsosamt för bye bye fetfyllor känns det som.

helgen va sjukt trevligt o sjukt lagom. 
fantastiskt härligt att träna åka till bolis. o hem. sedan fick jag sällskap av åsa, charlotte, o buffy.
henrik o viktor o viktor va här med.
fast mestadels i tv rummet o spelade ett visst tv spel med instrument.
viktor va även med på träningen.
kan behövas efter tjockis landvistelsen.
iaf.
härlig kväll.
känns lite som ag redan har skrivit detta.

så jag slutar.
 lörds jobbade jag.
på kvällen va jag hos viktor en runda.
som den gamla goda tiden.
så ländes det verkligen.
vi spelade spel.
fast dom trodde dom inte ville.
men åsa o jag lyckades få dom att inse.

en öl o sen gick jag hem o sov.
vaknade utvilad o pigg o redo för änu ett pumppass.
puh!

härligt.

det faktum att måndan kom va inte så farlig då veckan avslutas tidigt med annan aktivitet. (30 timmar i buss.)

som sagt. ryggsäckarna är nedplockade så dags att börja packa.
underställ,underställ.



ganska snart är det detta läge.
fast mindre snö, högre berg o mer sol.
o lite närmre.
annat språk o andra mänskor.
o shit canada va en sjysst resa.









me emma o mej.





ja. på återseende me nya bilder från finfina france.

au revoir tout le monde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0