att vara.


det här med tolvtimmars dagar.
jag vet inte.
jag hade förberett mej mentalt som inför en bergsbestigning så det gick rätt lätt ändå.
men. it aint over til its over.
sex timmar kvar. halva dagen imon alltså.

sen ska jag hem. (måste springa. börjar bli tjock o har inte tränat sen i torsdas. skärpning!) iaf. springa. o sen bär det av til jpkg för ordentlig firning av min o tims semester. tilsammans me tims härliga vänner. eller det kanske är dags att jag säger våra vänner nu? 
jatack.

twin står på programmet om det inte blivit ändrat.
köpenhamn står på programmet i helgen.
så nu är det mkt som är härligt!

vad vi ska göra resten av veckorna kan vi inte riktigt bestämma.
men det är ju trevliga problem.

tim åkte för o fiska.
jag va med i söndas. höll på o få nervsammanbrott. läste 200 sidor i min bok o gjorde tre eller fyra halvfärdiga korsord.
han har sånt tålamod o det tycer jag är helt sjukt.
jag tröttnar efter en halvtimme. vi va ute nästan sex timmar.
de va sista gången på ett tag kan jag lova.
annars frå han köpa en kajak till mej. =)
så jag har nåt att göra.

jag kollar på pucko paris hilton o hennes bffs wannabes.
hon är puckad för iden o dom är tusan ännu mer puckade för att dom ställer upp.
ändå kan jag inte riktigt låta bli o kolla.
roligt o sitta o svära över hur puckade folk är. kanske. 

så. jag ska nog gå o lägga mej snart.
alltså. det blir inte mkt med dagarna när man slutar vid sex. bortskämd med att alltid sluta kl två såklart.
men.... ja skillnad är det!

o nu är det va heter det... elimination?
utslagning.
spännande.

förbaskad belv ajg även.
halv åtta va inställt pga en viss persons begravning.
fast det stod i tidningen att det skulle va!
o jag tänkte. jaja det är iaf roomservice kl åtta. på 5:an.
men nä!
nåt helt himla annat.,

sommarvikarier på tv tablån eller?
kanske ska mna inte titta på tv.
men får mej är det fortfarande vanlig jobkväll.


(förutom glädjeryck iböand nr jag inser at jag kanske har 1-2 veckor kvar... av gamla livet. för o ta i)

well.
nästa gång.
im on fucking vacation, dude!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0