give me that bom bom pow.

så då sitter jag igen i den fula blå soffan som nästa vecka slängs åt där pepparn växer o byts ut mot en bra kt finrae ljusgrå!
lycka i att göra av med pengar.

lycka i att tjäna penhar utan att plocka en enda profil är det detta med semster.
tack sverige för 5 veckor betald semester. vilket påhitt!

nåt annat gott är öl, o särskilt dansk o det blev inte en eller två utan många i helgen i köpenhamn.
me teja o dino i fredriks o emelies lgh.
trevligt o det regnade knappt alls.



men bikiniväder va det inte.

igår va vi åter på sävsjö mark ojag o åsa åkte på välbehövlig träning i vetlanda.
två pass blev det o nu är jag back on track.
snart ska jag hem til föreberg o på löptur me mor så nä tack. inga fucking semsterkilon inte!

onsdagen o semsterstarten firades på bästa sätt i jkpg me förfest hos päro susanne me ungefär 3 liter rosé o sen fett me dans på twin. svältfödd som jag är va jag bra i gasen on the dancefloor o att de va grabbar från sävsjö där o röjde gjorde inte saken sämre.
galet skoj!





susannes kompisar sara



o johan va med. o johan fick den lilla whiskeyn...=)

så va det.
vad som är på kalendern resten av semester vet jag ännu inte.
fast nu tar jag polo crossen söderut mot föräldrahemmet.

byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0