orka.

orka är du snäll mej själv.
fast jo. jag är ändå sugen på att springa.
fast har tröttnat på att springa själv lite...
men men.


pumpade igår.
oja känner mej rätt svag. även om jag inte har slutat helt under sommaren (tackolov. fasen va hemst de va o börja igen förra året) så blir de inte så ofta eller kontinuerligt... plus att min axel har varitmer eller mindre fucked up lite för länge för att det ska kännas helt ok.

åsa o rebecka skulle in o träna idag. så hänger nog med. har väl inte jättemkt annat för mej....ska nog städa lite. i min numer ändå ganska fina lägenhet.
som sagt. en ny soffa is the shit!
ena fönstretskafixas till o bli lite snyggt samt vår tomma väggska prydas me nåt.
sen så...

nu ska jag gåut till tvätten.

tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0