ovanligt nöjd för måndag.

tränat två timmar me mirsije.
pump o combat. jag är nöjd.
käkat pasta, betalat skatten. dricker kaffe o försöker låta bli chokladen.

nöjd. imon ska jag till frisören efter jobbet samt äta jordgubbar me åsa o emma.
sen är det bara två dagar kvar till helg o det har inte regnat en droppe i dag.
jag borde dock tänka på mina öron mer.
hörselundersökningen idag sa att mina öron inte hör ...buller frekvens... hur de nu va.

tim spelar fotboll.långt bort.
o jag längtar redan efter att gå o lägga mej.
jag är nu anmäld till lidingö.15 km.

undrar om jag hinner springa imon?
ska nog ut me viktor o johan igen på torsdag.
förra veckan sprang vi i backar. de va trevligt.

nu är iaf helgens synder utresande ur kroppen.
tack för det o trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0