blää.

mitt mest använda ord just nu.
men överlag är det så jag känner.
sjukt ointressant liv.

iaf.
det är redan en vecka sen jag slrev så tiden går i varej fall fort, vilket ju är ett plus.

iaf igen.
i fredas gjorde jag nåt sjukt vuxet.
o då menar ja inte trönade bodypump.
nej. efter detta slog jag numret till mina kära svärföräldrar o bjöd dom på middag dagen efter.
utan tims vetskap.
sedan ringde jag mor o far o bekräftade att dom fick komma.
tim har alltid usen dåliga ursäkter till att det inte ska bli av så jag tog saken i egna händer.
kändes lite som att det var dags att dom visste vilka dom var.

lördag halv tio hämtade åsa mej o vi åkte till jkpg o atlantis för kvartalsrelease.
det va trevligt o skönt me lite ... ny pump energi.

sen hem för städning o handling.
knåpade ihop en trevlig meny som gick hem bra tror jag.
dino o teja kom direkt från hockeymatch så dom va uppvärmda o jag som oroat mej lite över att det skulle bli stelt o konstigt fick tji.
det va faktiskt väldigt trevligt!

jag håller på att installera nya kemareprogrammet så jag kan lägga in bilderna.
inga bra bilder för shitpommesfrites.
vi behöver gå på kurs!

så... söndan kom o det va ingen vanlig söndag. nej vi tog bilen mot gbg i regn o rusk o världen är liten för vilka körde vi nästan på när vi höll på o leta efter johans lägenhet?
linus o cicci. som inte ens bo i göteborg.
(linus som va me i alperna)


konstigt. vi hittade dit tillslut o vi låg lite efter. i alkoholkonsumtionens mått mätt.
vi tog nog aldrig riktigt igen. men en sak är säker. jag ska inte bli mer än lullig. dricker jag mer så kommer jag till stadiet att jag tycker allt är meningslöst.
o jag började fundera på vad jag har för rätt att ägna mej åt världsliga nöjen som en konsert när de finns folk som svälter i världen. ungefär som när jag va liten o la mej på golvet när jag skulle sova, för jag tyckte inte att jag va värd att sova i sängen.

jag vet. ingen som helst logik i detta.

här är iaf lite bilder från det hela.



spårvagn påväg till trädgår'n.



nypan o viktor myser lite




tim hittade nya brudar.



jesse



vicke

så. det blev inte så sent.
dan efter gick vi en runda på stan innan vi va redo att köra.
mina små bröder fyller snart.
sen va de kampanjpris på caprilöpartights o en t.shirt. 400 spänn. så billigt att de va jah nästan tvungen att köpa... kom jag på vägen hem. så vi gick in på a& en runda. så jag har nya träningskläder!
tim hittade även ett pannband. som kändes hajpat. vi köpte ett varsitt.
helt önödigt men lite skoj.
nr det kommer till sånt är jag nog lite prylgalen.






såhär coolt är det.




o såhär rosa är t shirten!

tjatja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0