damp.

vädret har fått damp.
jag känner mej hyfsat lugn o harmonisk.
ikväll kommer folk hit o et ska bli trevligt.

igår vid den här tiden va jag jäkligt irriterad.
o jag skrev ett långt fint avreagerande inlägg som jag inte publicerade.
där jag skrev att jag va förbannad för att min sambo inte hade städat-
idag städade han som tusan när jag jobbade.
bra.

'tänkte mej en promenad melan regnskurarna.
behövs.

träna igår va gött. inte kört pump på en vecka vilket är en ovanlighet.
gick väl sådär me det nya passet. men det är skoj.

det svänger i konjunktiren minsann.
dags för inarbetning.
höll på o börja gråta nä jag berättade för tim igår. att min långfredag förmdoligen ryker.
samt att nästa lördag blir 8 härliga timmar på jobbet.
bit idet sura äpplet.
men fy vad jag hatar sånna uttryck.

nä. jag vill röra lite på fläsket nu.
hej o trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0