en längre historia.

så.
utflykt i helgen förgyllde min gråa vardag.
men min vision om ett varmt o soligt skåne gick i stöpet.
blåsigt molnigt o kallt.
men det är överkomligt.
vad värre var. av nån anledning hade inte kameran laddats. trots att laddaren va i hela natten.
klant jag hade nog satt den i fel hål.
ingen blir väl förvånad.
så jag har bilder när vi sminkar oss.
typ 20 stycken.

inga från laleh o tivoli.
men. vi shoppade.
gick hem o åt ost. kex o vindrucor.
drack massa vin o några cider.
gick till tivoli.
såg laleh. grät floder.
jag är en lipsill o världens blödigaste vid 24 års ålder.
vart ska det sluta?

sen gick vi ut från tivoli.
men tillbaka rätt snabbt.
o sedan va dancefloor o de va galet skoj.
sjukt längesen som framförallt jag o sandra va ute ihop.

så. lite sminkkort:



vårt enkla men goda förfestbord.












charlie

















och det enda kortet från stan.




så var det med det.
jag va sliten igår kan jag säga.

men som vanligt när jag är bakis va det kalasdags i föreberg.
kära bröderna har blivit 22.



henke & vicke



tårta.




dags fört timpa att plocka fram rakhyveln snart minsann.

snart dags för välbehövlig combat efter helgens synd.
senare nudlar o wokad kalkon.

tackohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0