large.

har stora planer för dagen.
springa.
städa.
baka.
laga mat.
o söka skola.

hur mkt tror ni jag hinner (läs orkar)?

säkert allt utan springa.
men måste.
tio veckor till varvet. (nio nu?)
o jag vill inte va sämst.
av oss.
helst bättre än viktor men jag tror inte det längre.
jag blir nog inte bättre än såhär.

förövrigt har jag bara ätit en tallrik fil idag. duktigt va?
(här ska betoningen ligga på en, för jag har ätit mkt mer än det.
men vanligtvis kan jag inte hålla mej, o äter massa fil.
jag har en störning i förhållandet till fil o musli.'

for sure.
men nu tjyven måste jag vila.
så trött på o va snorig äcklig o flötig o helt slut efter jobbet.
fy bövelen.

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0