mais non.

jag är en värdelös fotograf.
pinsamt dålig fotograf.
men jag har en prylgalen pojkvän som igår köpte en systemkamera.
jaha.
asroligt såklart men jag har samtidigt viss ångest o en känsla av stort slöseri på två estetiska analfabeter.
men det var inte så jag sa nej o jag har inte betalat ett öre så wtf.
summan av kardemumman är att det känns himla skoj o man lär hela livet plus att nikon orndar gratis kommaigångfotogrund kurs för oss köpare.
sjysst va?

i jkpg. o det känns sjukt värt.
så nu väntar jag på vår så det finns nåt att fota.

slut om det.

det snöar ute.
o jag som tänkte springa idag.
jag är i stort behov av det.
skulle kunna åka på combat.
men inte om en viss instruktör har det.
inte värt!
får ringa o kolla.

till helgen ska vi åka bort.
himla skönt.
matmässa o konsert o inte sävsjö utan göteborg.

tillbaka till estetisk analfabet.
jag är så jäkla dålig på allt. jag har ingen käsnla för-... saker.
blä. ska skaffa inredningshjälp.

o tim skitrer i vilket mer eller mindre så där får jag ingen hjälp minsann.
däremot rensar han avlopp o sånt.
o tar hand om däckbyten o dylikt.
det är ganska värt.

nu ska jag nog läsa en bok (=somna)
först ringa o luska i vem som kör combaten.

tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0