sicknbored

tänkte äta mufins igår.
eller på jobbet tänktye ja.
mm muffins sen. gött.
sen va jag inte det minsta sugen.
käne mej halvdålig. men åkte o tränande.
kände mej hel lam o yr så jag la av efter halva passet o skötte enbart musiken...

så idag är jag sjuk.
o jag skulle vilja gå ut i solen. för jag är inte så dålig att jag håller på o dö. men jag ör alltid nojjig för o gå ut om nån från alack ser mej o tror at tjag skolkar....

men v får se. solen skiner ju.

o såhär såg det ut i lördas.








visst ser det himla trevligt ut?




värdparet. vi ser rätt slitna ut. det är hard work att ha bjudning...
o jag ska nog sola. typ imon.


jag funderar på att äta lite fil.
mer bastanta saker än så blir et inte... än så länge.

på tal om det så ringde min chef danne b innan o undrade om jag hade anorexia.
han är inte riktigt som andra chefer.
fast rätt rolig.

nähä. mot filen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0