då så.

det blev nog lite konstigt sist jag skrev.
nu tar vi nya tag.

o jag är idag en ny människa.
en såndär som sprungit varvet.

jag va otlåig rastlösonervös.
strartgrupp 16 o startiden va 14.46. lång väntan då tim o peter startade redan 14.03.
men starten kom o jag sprang.
o jag tänkte för mkt.
annars, när jag springer själv iskogen, så brukar tankarna oftast flyga ivägo jag glömmer ofta bort vad jag håller på med.
inte igår.
shit pommesfrites kommer det gå hela vägen? undrar om jag springer för fort?kommer jag orka? o jag kanske springer för sakta? osv osv... samtidigt som det växlar snabbt. ena sekunder flyger man frma o nästa tvivlar man igen.
iaf. fram till 17 km gick det bra. o det är så långt jag har sprungit innan.
sen kunde jag knappt röra benen längre. sista fyra va en pina.
att 1 km kan vara så lång!

sen kom jag iaf in islottskogen. o in på arenan o i mål. ser klockan o börjar gråta.
eller hade gjort om det inte hade varit massa folk överallt.
kände mej helt miserabel för jag hade varit så säker på att komma under två timmar.
men det är skilnad på 17 km o 2.1. o jag kanske fegade i början för o inte ta ut mej? jag vet inte.
förbaskat onöjd va jag iaf o jag kände mej som ett borttappat barn när jag letade efter tim o co. 
som jag nog nämnt innan blir jag extremt lipig när jag är sådär fysiskt trött.

frös o kände mej värdelös.

men. så himla dåligt va det såklart inte.
jag slog både viktor, joar o linus! o joanna o lisa.
samt blev bästa tjej i kommunen.
men när det gäller sånt här så är jag grinig.
jag vill ha revansch nu! personlig revansch!

nu ska det tränas!
mer långpass!
definitivt.




viktor satte sej i hundbajs. så han fick tvätta lite.



tim o foppa fixar.



linus hade specialkläder. bedrift att springa i den masken!




innan loppet va jag glad. efter blev de fasen inga bilder!



viktor va glad efter också. han va väl nöjd me sin sista km. 9 minuter.  (o han gick ändå inte.)
han hade sjysst tisha också!

o min tid?
 2.01.23


men det va absolut inte sista gången. redan sugen på nästa!
även om jag gårsomen 90 åring idag.

nähä.konsum o sallad nästa!

Kommentarer
Postat av: Emma

Shit vad smal o smärt o springmässig du ser ut! I´m so impressed!! Du är bäst, helt galet stolt över dig! Anna D o jag hade lite kickoff i götet faktiskt, började ladda lite för att EVENTUELLT springa nästa år....o jag är verkligen ingen långlöpare...Vilken atlet du har blivit! Puss!

2009-05-21 @ 15:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0