däven.

minst sagt däven.
köpt blommor.
igen.iag me tim.
o han hittade en gammal öllåda på verkstan när dom flyttade den.
den har vi tänkt planera i.
jag tänker lite blommorså.
tim är alltid steget före. o högre. så nu har vi... eh. nån buske. som kan bli 6-10m hög.
på balkongen.

"det blir jättemysigt"

o man vill liksom inte säga emot tim när han blir sådär exalterad över nåt. (som ett barn lite)
o jag tänker att ja.. det ärju bara att klippa ner den.
om den ens växer eftersom solen på vår balkong är rätt sällsynt.

dessutom. cayenne peppar, persilja, gräslök o basilika bor nu i vårt kök.
(cayenepeppar?)

jaja.

sen åkte han på fotbollsträning. olämnade mej me hans disk o jord på golvet.
o så blev jag förbannad.
igen.

nä jag är inte arg. hej då.

hej då älskling me världens lenaste röst.

hejdå.

ja hej då. nu ska jag baka muffins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0