frossa.

måndagen är över o det va får man va nöjd över.
min nya fina mobil kom idag efter typen månads mobiluppehåll. sjukt lång tid.
men.samma nummer. ny mobil.

i dga har jag enbart gått en pomenad.
efter gårdagens milrunda fick jag (igen) ont i knät.
inte alls me kul me varvet om fem dagar.
så jag vilar mej i form o promenerar fram till lördag.
sen får jag bita ihop.

igår va jag o tim i fina förberg o åt grillad fläskfilé me mina föräldrar o bröder.
de va trevligt o på vägen dit körde vi den ännu finare vägen runt gåeryd långö o sandvik.
jag ville visa tim rusken.

på vägen hem körde vi förbi bökås o bokskogen.
samt kollade om rykterna om att fortet mannen redan börjar bygga upp palissader där stämde.
det hade han inte (han han väl inte innan han va tvungen att flyta igen. märkligt alltihop tycker jag) men det stod en vagn me bräder där. så han var nog sugen! 

lugn helg. som utlovat. på lördag däremot får det bli lite fest minsann. det är vi värda!

söndagsnatten har jag alltid extremfrossa. detär hemskt.
fryser lite.men svettas som ett djur.sjöblöt.
'
aldrig på helgerna men ofta i veckorna.
fysisk jobbångest?
lite otäckt nästan.o förbaskat obehagligt.
tim säger att han har russinhud när han vaknar.
då fattar ni.

bläää.

iaf.
nämnde jag att jag har en kille som heter tim o som  är världens bästa. o som faktiskt vill va med mej tills han dör.
jag blir fortfarande förvånad.

mmm, fint!

tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0