jaja.

på order flödar inte inspirationen precis.

den vanliga fredagströttheten är här som vanligt.
o som vanligt tänker jag "bodypump idag. fy bövelen det går aldrig".
men,som vanligt såkommer det gå.
särskilt me tanke på att jag nu har bivit godkänd o fått min licens! tralalaa. 

en lugn helg står runt hörnet.
med varvet inom en vecka blir de lugnt med alkoholen.
lite orolig över diversekroppsdelarsomgörlite småont.
fot knä.axel.

har därför knappt sprungit nåt den här veckan.
bp o igår boxercize me åsa o hockeygrabbarna.
(har nu även tappatlite respekt för dessa, va jag trodde, hårda killar.jäklans va trötta dom va!)

imon skajag nog taen runda.omjag orkar efter jobbet. yes.dags för en härlig 6-dagarsvecka.

vad skajag äta sen?
ensamiddag när tim ska spela fotboll.

på tal ommat. förra helgen fick jag värsta fruktosten av min kära sambo.

pocherade ägg i tomatsås.

     såhär gött va det!

med mina parmesan muffins till blev de värsta delikatessen.
tack mat-niklas!


powernap?

tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0