om natten.

alltså shit.
jag vill inte lägga ut kort från varvet. 
för jag är inte direkt snygg.
fast inte så många är väl det när man har sprungit långt o är svettig.
men man gör roliga miner. som om jag ska börja gråta lite.

typ här.
blundar o springer. galet roligt.


 



eller här. ser förbannad ut till tusen.



kul.

jaja. en underbars 13timmars arbetsdag är över.
nu är det bara fyra timmar kvar den här veckan. blä.
knappnån helg.
o ingen tröäning idag.

tim ska upp o va parkeringsvakt imon rätt tidigt. tror ni jag orkar upp innan jobbet för o springa?
borde springa både innan o efter. ush vilken vecka.

snartkommertim hem.
han har spelat fotboll o fått däng (igen) (heja rörvikstockaryd!)
men han är avstnängd nästa match. så nu kanske vi kan åka till katrineholm nästa helg.
de vore härligt!

jag som fyller år o allt.

jag vill ha kaffe nu.
godnatt eller trevlig fortsatt kväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0