tecken.

efter fredagens fylla har jag nu känt mej rätt dålig.itvå dagar.
beror det på ovana?
eller ålder?

o om man ska bli mer bakis me åldern. vart ska detta då sluta?
jaja.
idag har jag faktiskt också gjort saker.
mamma o pappa bjöd på lunch på sandsjöbaden.
tack ska ni ha sa jag. tim tränade så han missade plankan.
bröderna missade också sin. pga slarv hos personalen. vi glömdes bort o ftersom dom skulle spela fotboll kunde dom inte vänta längre. det blev en dagens för dom.
men laxplanka för oss andra.

henrik o viktor va såhär snygga. dom kör visst med dresscode hos rörviks/stockaryd nu för tiden.
o jag kände mej lite uppklädd för engång skull. det händer ju inte så ofta,. nyinköpt klänning från gällstad!






sen kollade vi på matchen. dom vann me 4-0. grymma!

jag köpte godispå konsum närvi handlade påvägen hem.
tim ghav mej en sträng blick.
sen tog jag en påvägen ut.
tim tog påsen snabbt.

-du kan väl inte äta innan maten. nån jävla måtta får det väl va?!

hårda ord. men han är inte lika sträng som förr.
min plan va inte att äta godis idag. utan att ge mej ut o springa.men nä. känner mej helt färdig inte redo för sånt!
får bli hårdkörning i veckan istället.

kontentan blir. alkohol gör mej onyttig.

så.ohärlig vecka framför mej. 5 dagar. plus fredaseftermiddag på bolis. plus lördag på bolis.
tänk på nåt annat.

tjatja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0