toppen.

först o ofrämst såborde jag kopplain tims trådlösatangentbord. innan jag blir galen.
sagt ogjort.

o det funkar.  känns lite sjukt när datorn är 1 m ifrån mej o jag kan skriva ändå. men hellre än det än mongo.
undrar om man kan fixa det?

iaf.

helgen blev toppen.
efter fyradagarsjobb gick jag hem nöjd i toprsdas. vi skulle grtilla o hela sävsjö va på stan o skulle köpa alökohol o korv.
typ.
det kom en hel drös me folk hit o vilken hoimla tuir att vi har gröäsmattan utanför balkongen ändå!
vi grillade kalkn o dem bölev lite torr.  jag drack rosé io det slkank ner lkätt som en plätt!
sen grillade vi banan me choklad o jag åt hur mkt som helst.

envis va jag o skulle gå till hotellet. betalade dyr penning för i minutts konstaterande att de va ingen där o inget att ha.
gick hem o va sur ölver att det blulr inte mkt roligare än så i sävsjö.
minsann.

iaf såhä'r va kvällen ungefär:











så.en härlig valborg helt enkelt. utan eld, vårkör eller fyrverkerier visserligen. men det funkar fint ändå.
fredag förmiddag åkte kjah till rörvik o sandra för o sola o hålla henne sällskap som hundvakt. de va trevligt o igen blev det grillning. den här gången korv.
åkte tillbaka ehm vid tretiden för o komma i tid till träningen.
inte många men de tappra är kvar så visst körde vi.

sen va det dags för grillning igen.
hos elin o fläskkarré. nykter o trött.

men igår va det dags igen. vi tog crossen till jönköping för grill o öl i pär o suzannes trädgård.
o trädgård är tusan guld värt!



tim lekte med diablo.



pär grillade.



joanna åt.



som resten.




de va varmt.





sen åkte vi till husqvarna o folkets park.



superbild på i'm from barcelona.



sen drack vi mer öl.





sen kollade vi iaf på movitz.
drack mer öl o åt nachos.

innan de vadags för krunegård. o jag orkar inte lägga in mer bilder nu.
de va Popadelica vi va på om ngn undrar.
de va fantastiskt trevligt men nu måste jag sova.
femdagars förlåt sexdagar framåt är det jobb.
'

o nu bluir det sjukt lugnt med alkoholen fram till varvet.

o tim kolla på nån himla film som som vanligt aldrig tar slut.
alla filmer är sinnesjukt långa.
jag tröttnade för en o en halv timme sen.

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0