uppgång.

jag har länge varit sjukt irriterad.
sådär irriterad o besvärad som man blir i kroppen när man äter för mkt o tränar för lite.
samma känsla.fast jag springer mer än nånsisn.så jag kan inte skylla pådet.
o jag vet inte vad jag ska skylla på.
tim borde va så himla trött på mej.

fast jag är rätt bra på att bita mej i läppen också.

mest beror det nog på extrem rastlöshet o meningslösa dagar påett hjärndött jobb.
OCH tror jag.som kan tyckas konsigt kanske.
vår lägenhet.
som aldrig blir f'ärdig o känns fin o hemma.
för mkt grejer.
för lite grejer.
inga pengar till soffa. (men det börjar närma sej)
sladdar o... det blir liksom aldrig. rent... för alla grejers skull. på nåt sätt.
det kan störa mej.
ingen vidare feng shui minsann.

två jobb o inga pengar gör väl sitt sitt också.

MEN. detjag skulle komma till är:
igår när tim kom hem efter den extremt kalla fotbollsmatchen (som rörvik/stockaryd vann tjoho).
så va jag inte alls irriterad. utan nöjd o glad.

-vilket strålande humör du är på idag. sa tim.

o han va inte ironisk!

botten kanske va nådd.

(en härlig helg o en stundande sommar gör väl sitt)



o festival.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0