efter nästan tre veckor,

eller två?

ja. nog tre. länge iaf. så lönge att jag knapt vet vad som gjort sen dess o vad som gjorde innan dess.
iaf vet jag säkert at jag har varit i malmö. o de va halloweenhelgen. emma o jag var inte utklädda, men många andra på debaser, dit vi gick. efter att ha käkat (potatisgratäng precis som jag ville!) o druckit vin.
alltså emma, min kusin, som numer bor i syd.
(nu snackar vi inte u-länder, som syd innebär i min skola. utan syd i sverige. söder.)

jag har spelat paintball. o jag kommer inte ihåg.
i lördas kväll va vi iaf ute. jag grundade me pizza efter paintballen o tänkte det här kommer gå fint.
förfesten va hos ida, innan dess hade jag extrema klädproblem. jag trodde jag hade bestämt men sen började jag undra o sen fick jag lite panik. jag blev tillslut gullig o grön.

hos ida drack jag


fast typ en halv flaska. (plus lite mer det erkänner jag)
men inga extrema mängder. sen mådde jag dåligt.
jag misstänker allergi. (ja på riktigt)

men innan dess så va förfesten himlans trevlig!




osv. jag orkar inte lägga upp mer. min dator tar hundra år.

på fredag fyller tim 30.
omg.

nu true blood.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0