litet +.

caroline skrev på fb att hon är fast i jkpg några dar.
så vi ska fika.
kanske imon.
härligt härligt, henne har jag inte träffat sen jag va i gbg förrförra våren.. när charlotte bodde där o vi träffades alla fyra. inklusive emma då.
så de välbehövligt inslag i en rätt grå vardag!


ikväll tänkte jag gå på intensivjympa.
jag vet - jag hatar jympa. men det var himla längesen o jag har liksom inget bättre för mej.

i helgen var det kalas. o kalas.
idag har jag varit skolan.

jag skulle vilja åka bort.
men faktiskt ska vi till sälen om inte så många veckor.
o i helgen ska vi till jönköping. jag ska ut.
o jag hoppas på bättre lycka än förra gången.

jag behöver en personlig stylist samt personlig inredningshjälp.
jag är liksom kass på att klä på mej samt inreda.
ska det vara så vid 24 års ålder?

jag vet inte. snart ska jag gå. till vallsjöskolan o där har jag aldrig varit.

intensivajympa minsann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0