sugar.

promenera är inte så himla gött i november.
hoppas december blir bättre.

jag har bakat. det är alldeles varmt här och det luktar gott.
pepparkakskryddor, för jag gjorde kärleksmums och mjuk pepparkaka.
som t.o.m. tim gillar.

snart komemr åsa o hämtar mej för det är dags för bodypump.
imon är jag helt ledig för tentan är inskickad.
jag skrev klart den sista frågan i morse. men jag väntade med att skicka den. ifall jag skulle få en snilleblixt under dagen.
föga förvånande så fick jag inte det.

nu är den skiackad och det finsn inget att göra åt. mer än at hoppas på det bästa.
men en sak är säker. jag ah rinte dirket blivit smartare sen gymnasiet.

jag kom iväg til gymmet. jag käner mej inte så hemma där.
men... de va faktiskt trevligt.
jag trodde jag skulle få lite träningsvärk iaf.
men inget.

nu ska jag prata lite med tim. och byta om.
hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0