49 minuter

det verkar vara någonslags magisk siffra.
49 minuter.
det verkar kvitta om jag så springer duktigt tre gånger i veckan, eller som det sista knappt alls.
så efter att ha sprungit källeryd + runt sjön, så stannar klockan på 49 minuter.
styrketräning är ju inget konditionshöjande företag precis, men jag tror banne mej att den där bodypumpen håller igån flåset hyfsat ändå.

himla bra grej det där.
i vilket fall. de va galet skönt o nu är det ändring på min skuta.
springaspringaspringa.

vår nya kurs heter nånting "företagens ekonomiska och politiska roll... " roll i vad kommer jag inte riktigt ihåg. samhället? världen? globaliseringen?
whatever. det verkar inte intressant så att jag hoppar högt direkt.
men om jag nångång kommer upp mej i livet o jobbar på ett rackans stort företag.(troligt) så kanske det kan va bra.

igår efter skolan åkte jag och mamma till vetlanda. deras kompis lena, (+ hennes son och hans flickvän) stäler ut på freja. ja, åsa, det var freja.
det var väl inte så mkt för mitt oerhörda konstintresses skull ajg följde med, mest för o hänga lite me mor o far.
men det konstiga var att helt plötsligt hängde jag där på väggen!
bredvid brigit bardot.
jag hade dubbelhaka o världens största kinder.
förutom det var det fint.

mamma o pappa hade beställt en tavla efter en bild som ida tog på mej för längesen.



flott?


i eftermidag bär det av till ikea. igen. me mamma och henrik. såhär mycket har jag nog inte träffat henrik sen jag bodde hemma tror jag.
nu funderar jag på att gå ut lite till.
kanske försöka ta lite kort.
först måste jag äta frukt.

avslutningsvis, mobilbilder från muse.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0