ge o ta?

jag o mamma har infört en liten lunch.. grej. att vi turas om att bjuda varandra på lunch.(nu när jag är ledig ibland om dagarna) funkar superbra.
fast hittils har jag bjudit... en gång.
o mamma kanske... fyra.

idag är det dags igen.
jag ringde o sa att jag egentligen är det ju min tur. men det är kaos här för vi ha rinte fått tapeterna så det är inte så kul att bjuda hitdej...
jaha, ska du bjuda ut mej då!
näää. eller. då måste jag gå till banken först.

så det slutar med att mor bjuder. igen.
fattig student yes box.
på lönespecen den här månaden stod 619 kr.
härligt!

plus att jag på riktigt verkligen måste shoppa lite kläder.
plus att vi gör om hallen. som sagt.

jaja.

ge o ta....?

idag är jag ledig som ni förstår.
långhelg, ända till tisdag!

igårkväll jobbade jag några timmar. missade alltså pumpen.
dock inte hela världen för jag får min beskärda del ändå.
jag börjar äntligen känna mej stark igen. tack för det!
o i tisdas när jag i panik fick hoppa in o ha pass i vetlanda, fick jag beröm av en tant för att jag va tydlig o det hördes vad jag sa!
o för er som känner mej... detta är en sensation!
jag va tvungen att skriav ett sms till pappa o delge den glada nyheten.
vid 24 års ålder har hannah äntligen lärt att sej at tala ur skägget!
nu ska jag bara lära mej detta i civilt tillstånd också.
så att säga.

idag ska jag ut o springa har jag tänkt. får väl bli i eftermiddag då när det snart är dags för lunch.

igår hade vi rwandadag i skolan.
gr. trodde jag skulle drömma mardrömmar inatt, men dom uteblev. tack gud för det.
människans sämsta och bästa egenskaper.
jag skulle uppskatta att se lite fler av de bästa runt om i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0