genus och utveckling

härligt härligt.

o kvinnor har det sämst av alla.
stackars tim får ta mkt skit nu för tiden.

läser och läser alltså.
en stund till innan jag abslout ska gå ut.

o förresten så i fredas åt vi bara förrätter till middag.
dom brukar ju liksom va dom bästa.
så de smartaste är såklart då att bara äta det!
tim gjorde sufflé. de ja!
jag gjorde indiskt soppa.
o lite toast me geotostmousse me rosmarin o honung.
fy bubblans.

igår hade jag tråkigt. som vanligt på söndagarna. jag åkte hem till föreberg och åt middag.
de va gott o sen va jag lite gladare.

egentligen är det inte så synd om mej. vi ska göra massa framöver.
jag bara... gillar det lite. att tycka synd om mej själv.

(fast rätt ofta är det väldigt synd om mej också)

förövrigt ska vi til flaine minsann!
o på tennis o konserter.

men nu måste jag läsa. o motionera!
(ikväll är det bodypymp. jippi!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0