hoho.

tim är borta.
o innan tänker man lite. ja men det blir ju skönt.
inte!

förbaskat tråkigt är det ändå.
tina gör indisk gryta. mm.
på onsdag kommer mamma (ev henrik. kanske tycker han det är töntigt) på lunch.
indiskt ? det gillar jag fett.

ikväll blev det lax o potatismos. o persiljesås.
det blev bra men just det här att äta själv.
det är tråkigast av nästan allt!
det kanske är därför jag vaknar med ofrid. för jag måste äta tråk-ensam-frukost varje morgon.

till helgen (efter tentan pust pust) ska vi till stockholm.
dit längtar jag.
vi ska på konsert.
o vi ska på tennis.
o vi ska... dricka en öl på en pub o käka ute. sånt som man gör i storstan!

nä. pepparkaka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0