i helgen ska vi iaf bort.

i torsdas va en trevlig dag. vi hade sista föreläsningen om mellanöstern, slutade tolv sen träffade jag ida o käkade libanesiskt till lunch.
hon o simon ska till indien i december. det är spännande!
vi åkte upp till ikea en runda o jag tog 3 tåget hem.
det var dumt för i nässjö satt tågen fast.
på obestämd tid.
jag chansade o tog bussen till eksjö o åkte därifrån hem med tim.
mamma va arg för jag kom sent till mötet me banken. men det fixade sej, nu har jag lite cash o jag han till träningen.

i fredas var jag ledig. min förmiddag va formidabel. tog bilen till badhuset. sprang två varv runt sjön. gick in o badade. tänkte simma såklart. men jag doppade tårna i stora bassängen, drog mej ur o satsade på bastu o bubbelpool istället.
(jag hade ju faktiskt sprungit)
jag åkte hem o åt lunch. läste för andra gången en sorts kärlek av ray kluun. igår läste jag ut den o jag grät floder. fantastisk bok. fast hemsk.
sen åkte jag ner på stan. köpte ett armband för mitt tillgodokvitto til tim. på guldsmeden. sen köpte jag lite öl.
vi har varit ihop i två år nu. knäppt.

på kvällen åt vi massa. vi gjorde hemgjorda potatiskroketter blan annat. helt ok.
i lördas jobbade jag. på kvällen kom åsa o matte hit, vi gick vidare till david supersnabbt.
o som vanligt slutade lördagen med att jag va arg.
följdaktligen va söndagen ganska butter. (hatar, hatar söndagar)

men iaf va vi på bio i sävsjö igår kväll.
inglorious basterds. jag visste inget om den (förutom att viktor gillar den) o trodde därför att det bara va pangpang o bilar som sprängdes.
tji fick jag för katten va bra den var!
visst att de va pang pang. men inte på det sättet.
den va hemsk o jag fick hålla för ögonen ibland.
men se den gärna!


nu måste jag plugga. ikväll är det bodypump. och imon. och på onsdag.
så är livet på den där pinnen.
med ofrid när jag vaknar.
bortbort.

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0