kanske sen.

nu orkar jag inte riktigt skriva.
först ska jag nog äta lite lunch o gå en långlånglång promenad.

jag är ledig o har inget at plugga. hur skönt är det?
imon är det introdukton på delkurs 3.

muse va fantastaiska.
fabuloso.
fem getingar av exressen.
inte illa pinkat va?



dom hade supercoola gröna laserstrålar.



attans bara att vi inte hade ståplatser. dom va slut när vi bokade.

(kan väl skriva lite iaf då. tills ägget kokat klart)

vi åkte tåg upp i fredas. skönt o slippa köra bil, sjukt trött på att bila till stholm nu.
vi gick till vårt hotell, o hittade faktiskt. billigt o helt ok. vanadis.

vi käkade indiskt vilket va sjukt gott.
jag gillar nog vitlök mest av alla kryddor. o spiskummin.

i lördas gick vi massa. till kungliga tennishallen först.
söderling hade ont så han ställde in. det va synd men vi såg... bellucci mot rochus. (eller?)
de va rätt skoj.
och man får inte lämna sin plats förrän i sidbyterna.
det lärde jag mej den hårda vägen.

viktor o några armépolare va i stan så dom kom o kollade lite med.
vi tog tunnelbanan tillbaka framåt fem.
sen gick vi ut igen o åkt mot globen. drack nåra öl o sen så!
konserter är för himla skoj!

på vägen tillbaka va vi hungriga så vi hoppade av vid gamla stan ( det är ju mysigast).
jag åt tapas (vitlöksfrästa scampi, roquefortgratinerade champinjoner o marinerad, friterad kronärstskocka.)
smaskens minsann.

igår shoppade vi lite o väntade på tåget o åkte hem.
idag har jag städat massa. det är ganska härligt.

nu, som sagt, lite lurre. sen promenad o ikväll bp.

tjatja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0