m är borta.

det måste betyda att jag börja bli gammal när jag läger ner så mkt energi på att fundera över vart mamma har tagit vägen.
jag ringde hene på jobbet.
telefonsvararen sa att hon är på tjänsteärenede o återkommer 16.30. alltså inte alls.
o min första tanke är. har hon åkt o shoppat utan mej?
elakt, men faktiskt var det så.
jag ringde på mobilen.
avstängd.
hm. är hon på sjukhus?
det är folk på tv när dom inte svarar på mobilen.

förbannelsen med att alltid kunna va nådd.
när man inte svarar har nåt plötsligt hänt.

jag får söka vidare.

snart ska jag ut o motionera.
kanske bara blir promenad. mina tights är på tork.
o har jag man en gång börjat springa me tights går det inte att springa i nåt annat.
måste köpa ett par till.

jaja. ikväll ska vi som sagt till jkpg.

till de här två rackarna.




bröllop e skoj!



ikväll hoppas jag på dessa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0