scenskräck?

( detta skrev jag i tisdas men sen la datorn av. men det sparades ändå. så då lägger jag väl ute det lite i efterhand)


fast ändå inte.

för jag gillar ju att stå på scen. (dom typ två gångerna i mit liv jag gjort det)
däremot gillar jga inte att spela mej själv.
idag ska vi ha redovisning. gruppredovisning. jag kanske ska prata. 3 minuter.
o jag har varit nervös en vecka.
why?
halvklass o vem tusan bryr sej om vad jag säger.
fast... nu gör dom nog de är det värsta.
inte som på gymnasiet. för nu är alla ambitiösa o kan o vil o blablabla.
det där me ambitiös? det är inte jag.

däremot gillar jag att träna.
där jag kan gärna stå framör folk o tjata. en hel timme.
konstigt va?

igår va jag ute o sprang innan jag åkte till skolan. kanske att jag gillar morgonrundor iaf!
ska göra allt jag kan för att göra det till en vana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0