det där stället lidingö.

ja. där ska man bo minsann.
igår var första gången i livet som jag besökte detta fina ställe.
o eftersom jag skulle springa en liten tur på 15 km när jag väl va där så fick jag också en fin överblick.
upp o ner o hav o båtar o allt va alldeles härligt.
(förutom förbaskat jobbigt såklart).
perfekt septemberdag o efter några veckor me alldeles för mkt inomhussittade så var en heldag me motion och sol precis va jag behövde.

härligt!

det är som en liten stad. som sävsjö. fast med stockholm typ 1 meter bort!
vilken grej alltså.

synd att inte huspriserna är som i sävsjö. jag hade flyttat bums!

då hade det inte varit så långt att åka nästa gång det är dags för lidingölopp.
vi åkte vid fyra. och kom hem halv tio. exakt som för två veckor sen alltså.
jag o viktor sprang bara halva loppet som ni förstår. vilket jag va himla glad för så dåligt löptränad som jag är för tillfället. o 15 km räckte. det är ju ingen jättelång sträcka egentligen. men med alla dom backarna så... ja. det va jobbigt.
o sakta gick det. den här gången kan jag som tur är skylla på hur trångt det var.
1.35 är inget man skryter med precis.




titta va härligt!

(vi hade inte med nån kamera. den lilla är ju som sagt.. sönder. och den stora är så sotr ibland. måste köpa en ny.)



nu är jag anmäld till varvet. o som vanligt precis efter ngt så är jag superladdad för o träna o faktiskt göra en bra tid!

tim anmälde sej också, det trodde jag faktiskt inte. så förhoppningsvis börjar han springa igen.. om han springer springer jag mer. o springer jag med honom springer jag fortare. plus att det här med fartlek och intervallträning är ngt som i evigheter tänkt att jag ska ta tag i. men själv. no way. jag är för lat.

så kom igen timpa o dra upp tempot!
mitt tempo alltså.


annars då?
vi målar hallen. vilket är superhärligt. på tisdag kommer tapeter.



vi ska ha marimekkotapeter. fast ingen av de här.
först tyckte jag kanske att de va tråkigt med det här mönstret, eftersom man sett det överallt.
men sen fastnade jag lite iaf...

skoj.

annars då?
den här veckan i skolan kommer jag inte gilla. massa saker!
ikväll ska vi nog äta paj. igen. vi (framförallt tim) snöar in på saker.
snart måste jag gå ut en runda. måste andas frisk luft.

jag är ledig från skolan en månad vid jul. ett fantastiskt tillfälle att åka på semester, som jag ser det.

tjarå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0