envis.

tim är in i bänken envis.
jag tror inte det är bra att va så envis.
iaf inte för mej.

sifo har ringt typ 5 grr/dan i flera veckor. jag svarar ibland när jag är hema på dagarna o säger att tim är hemma runt sex o dom kan ringa då.
men han vägrar (vägrar) svara.
o jag blir helt galen.

så idags svarade jag "Hej det är tim" när dom ringde o gjorde den där förbaskade radioundersökningen.
Jag sa att jag va född 79 o jobbar som svetsare.
samt försökte hålla mej för skratt.
jag är rätt förkyld så jag är lite rosslig o visst att tim har ljus röst men kanske inte så.

nu slipper vi dom iaf. o jag sa"helst inte" på frågan om jag ville ställa upp på fler undersökningar.

det är fantastiskt fint septemberväder.
o jag skriver hemtenta.
det tar en hisklig tid.
snart sk ajg klippa mej o sen ska jag.. ja åka på bodypump. såklart.
ville byta bort det för jag är rätt förkyld men det gick inte-
igår började sävsjöpasset.
min löpning blir tjyven lidande av all pump.
jag hinner inte springa innan på dan heller nu när jag måste skriva.
o lidingö är nästa vecka.
jaja. runt kommer jag väl.



det här gör jag ibland. inte så ofta. hm.

tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0