fridens.

har en halvkrass lillebrossa för tillfället och föräldrar som tagit flyget söderut och en hund som därmed inte får så mkt motion som den borde.
samt nämnda bror som bara ätit pizza o falukorv ett par dar.

gjorde dagens volontärinsats genom att plocka med mej sandra från lammhult, köpa fisk från fiskbilen o lite av varje på ica. laga mat till den krasse brodern. tända i pannan så stackarn kan duscha samt gå en runda med dixi.

jajemän.

på vägen hem svängde jag förbi teja på colorama.
tim kommer bli vansinning när han kommer hem pga färgprover o tapetkataloger innanför dörren.
det kan jag ta för jag är sugen!

i lördas va jag på 30 år fest. eller vi för tim var också med. min kusin robert fyllde 30 så de va kalas i rörviks bygdegård. de va fantastiskt trevligt.
men de roligaste (såhär i efterhand) var nog att roberts kusin (på andra sidan, han är alltså inte min kusin) som jag träffar typ vart 4:e år för han bor i stockholm, tyckte minsann att jag är värd nån ... som ja. kan uppföra sej.
för det vet vi ju alla, att det kan inte tim.
o desto mer jag tänker på detta, ju roligare är det.
(jag kan särskilt tänka mej att vissa typ, P,P och J o S tycker det är väldigt roande)

men ja. det va skoj iaf.

i söndas var det mindre skoj. tråkigaste himla dan på... sen förra söndan.
fast förra söndan va bra förresten. då hade jag träningsvärk i vaderna o vi va hemma i föreberg och käkade o spelade när o fjärran.

jag är väldigt dålig på att lägga in bilder här.
ska nog försöka bättra mej lite där.

men nu ska jag ta tag i dagens egetnliga projekt. läs ane liten  bok om mänskliga rättigheter.
(o försöka låta bli att äta en kaka. de värsta me o va ledig såhär på dagarna är att man har gott om tid att va sugen på saker. ismajl kanske har rätt. kanske blir jag tjock i skolan)

tjatja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0