jag gillar att träna.

det är lite det jag är.
at jag gillar att träna.
min klasskompis hannah, som bor i rörvik o som jag åker tåg me varje dag. har aldrig tränat i hela sitt liv.
jag kan inte riktigt fatta.
det är som o säga att jag aldrig har ätit.
sen skiter jag i det såklart. men det är bara så otänkbart.

igår va jag i stockholm.
på supersaturday. de va grymt.
på första pumpasset va de 800 brädor.
galet hög musik o grymma instruktörer o grym musik!
o discokulan snurrande i globenannexet!

bodystepen va... helt okej. kul för att de va så himla längesen.
raggan va lite svår... iaf för mej som aldrig dansar. bodyattacken va fullt ös. en lite friskiskänsla. med bättre musik. (me überinstruktörtjej som satte alla 105 armhävningarna i en av låtarna klockrent. fy fasen.) o all time high är ju combaten. me enter sandman som favorit! shit!

o imon kör vi igen. halv sex börjar mitt pass!
måste plugga så hinner nog inte köra nån ny låt... men torsdag! adrenalin.

man borde göra sånt här oftare. man blir inspirerad.
jag vill också göra alla armhävningar på tårna! me rak kropp.

nu ska jag inte träna utan kolla nya serier på tv.
o dricka en öl som jag inte drack igår.

tjatja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0