kalkylerar.

men lägger ner.
för jag ska till frankrike hur som helst.
flaine verkar... wicked!


boxercisat idag. me åsa o hockeyn. o gått runt sjön.
ätit ugnsbakad falukorv o potatismos.
som sagt. falukorv är baa skit.
men tusan va gott de an va.

spöade tim i när o fjärran igår.
fast jag inte visste vilket land Quito är huvudstad.
för att tim inte kan läsa o läste som det stavas.
o jag trodde han sa kyoto.
vilket väl ären stad i asien nånstans?
skit i det. det går inte lita på tim när han ska läsa.

på fredag kommer roger o mirsije hit. de ska bli himla trevligt.
opå lördag ska vi på kräftskiva i stockaryd.
föra året va jag inte bjuden.
av mina bröder.
o han (H) lät väldigt angelägen om att tim skule följa med.
så de var nog tims närvaro som vägde mest.
jaja.
ibland tänker jag hur de hade varit o ha tvilingsystrar.
ett helvete förmodligen. delvis.

fast jag är rätt nöjd också.

nu snurrar tusen ord men jag ska inte skriva dom.

imon är jag ledig.
fast inte. jag , vi, ska skriva ett litet arbete.
om... mått?
hur man mäter... ekonomi. eller nåt.
ärligt talat så är jag inte säker. 
vi har iaf indien.
jag o hannah. o hon bor i rörvik (faktiskt), vilket är himla smidigt.
no need to go to jkpg!

det var väl det.

hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0