svish.

veckorna går snabbt minsann. redan är första delkursen nästan slut o hemtentan ligger på pingpong.
hujedamej o hur ska det gå.
bra hannah. det går bra.

tränar mkt pump men lite löpning.
vilket inte är bra för det går inte jämföra.
imon går jag länge i skolan men jag ska ut sen.
sommaren kom nu istället.

mina träningsskor va för stora så mamma köpte dom. idag köpte jag nya.
grymma o dom känns knappt.

på lördag ska jag stiga upp okristligt tidigt för o åka till stockholm på sektmöte. (supersaturday. les mills convent)
härligt.
o det där bodyjam som jag tjatat om ... ska jag ta pulsen på.

idag steg jag upp tidigt för första gången den här veckan. o jag är helt slut.
man vänjer sej snabbt... vid sovmrogon.
det är me o pliugga. det är the shit.

nu ska jag borsta tänderna o somna.
tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0