en fin helg.

i fredas hade jag pump me stockarydsgänget. jag körde lätt lätt vilket var skönt. alla tyckte det var jättekul och jobbigt och jag fick en liten blomma.
sen åt vi och jag somnade tidigt. i lördags eftermiddag åkte vi upp till jönköping, till peter och joanna (vårt andra hem). för senare färd till pär och susanne, där också henke, therese och anton var.
vi fick kyckling, ost kaka och godis. och öl, vin och whiskey. fin uppladdning inför loppet dagen efter.


tim vill ju oftast leka med saker, så även i lördas. grejen edm den här vattenfyllda saken var att man skulle få upp golfbollen på piggen. vilket han också lyckades med tillslut.
sist han var hos pär o susanne hade han suttit med den till kl 2 på natten. ja ni fattar, tims tålamod är inte av den här världen.

iaf.
det var ju Landsjön runt som var grejen med samkvämet. jag fick stå över men tim tog min plats. det var varmt o soligt o så jag o henke hade det rätt gött vid sidan av.


peter, joanna, henke och therese.



viktor var med också.




fixning innan start.



och lite brottning.




starten gick.


peter kom i mål först såklart. på skitbra tid.

sen kom therese.



sen hände det! DET hände! viktor kom i mål före tim! Hej viktor!

efter var det joannas tur. hon kapade sin tid från förra året me 8 minuter!
bra jobbat!

som avslutning på söndagen åt vi lammpizza med citron på p & j's balkong. mm.
sen var det dags att återse sävsjö.
men som tur är ska vi dit på lördag igen!

nu ska jag äta lite yoghurt. efter min sjukdomstid har jag lite mat-catching up to do.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0