fint.

ute nu för tiden är det fint som snus.
idag skulle jag ha föreläsning i två timmar. det blev bara en. med en indisk professor dessutom. jag hade lite problem med hans accent, det måste jag säga. poverty and education. jajemän visst hänger dte ihop.

tim hängde med upp, så vi tog bilen. han skulle köpa ny gitarr, tvspelsgitarr. en beatlesgitarr blev det. himla fin. på vägen hem stannade vi till för o hälsa på jonas (sjöckan) på hooks herrgård. tims kompis som jobbar där.
det var lite roligt.

sen var det dags för bodypump. det var inte igår vill jag lova. härligt härligt och nu känns det mycket bättre. imon är det skola mellan 8 och 10. sen har jag hela dagen på mig att springa.

äh, inget redigt minsann. hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0