for your information.

så går tåget till jkpg 07.24. och inte 07.28 som jag var helt säker på. har inte åkt tåg på hur länge som helst. och ja, jag borde kanske kollat det igårkväll men jag trodde jag visste.
nu får jag köra bil vilket känns så himla onödigt. vi börjart vid tio o slutar tre. jag ska jobba i eftermiddag och helst börja kl 16, vilket jag inte hade hunnit om jag ahde åkt tåg, så lite bra kan det vara att jag får köra bil.

igår var det då combat ooch pump. äntligen efter världens längsta dag. jag o mamma åt lunch på värdshuset, vilket va trevligt såklart. men sen blev eftermiddagen lång fram till halv sex när det var dags att åka. skönt med en heldags aktivitet idag. bolis är öppet till sju på torsdagar vilket betyder att jag inte är hemma förrän sådär halv åtta.
imon är jag helledig igen och började planera att springa långpass (vilket ju är relativt men runnahult som är 14 km är för mej än så länge långpass. iaf längre pass.) för det börjar nog bli dags att springa litre längre för att inte dö i gbg. men vädret imlon verkar inte bli toppen och då kommer jag ev ha liite svårt att motivera mej till att springa långt. men vi får se, jag kanske överraskar mig själv.

dessutom börjar jag få ont i halsen vilket suger. kanske va dubbelpass igår onödigt men jag visste inte då att jag  hade ont i halsen. så det så!

jaha nähä... så tråkig är jag idag. hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0